نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

غذا یکی از موارد مهم برای ادامه زندگی می باشد و یکی از اصلی ترین منابع برای تامین انرژی است که افراد از آن تغذیه میکنند و به صورت های مختلف غذا، میوه، گوشت، سبزیجات و مایعات می باشد که افراد از آنها استفاده میکنند. یکی از فرآورده های گندم، ماکارانی است که تولید آن ابتدا توسط چینی ها انجام می شده است و تولید آن هم کاملا تصادفی بوده و توسط یک خانم چینی انجام شده است.در کشور ایران اولین کارگاهی که در آن ماکارانی ساخته شد در سال 1313 با دستگاهی ساده و ابتدایی بوده که البته از ماکارانی با نام رشته فرنگی نیز یاد می شود.

خط تولید ماکارانی بعد از اولین فعالیت کم کم گسترش پیدا کرد و در حال حاضر بیشتر از 400 خط تولید بزرگ و کوچ مشغول فعالیت هستند. تکنولوژی های پیشرفته تولید ماکارانی فرآورده های زیادی دارد که شامل: اسپاگتی، ورمیشل، نودل، لازانیا و راویولی است.تنها اختلافی که این نوع فرآورده ها با یکدیگر دارند در شکل و فرم آنها می باشد که از جمله راحتترین و رایج ترین غذا در کشورهاست. ماکارانی جزء غذاهایی است که افراد بسیار زیادی به آن علاقه دارند و در تمام سنین طرفداران بسیاری دارد.

مراحل تولید ماکارانی به این شکل است که در ابتدا باید آرد گندم تهیه شود و بدین ترتیب مراحل: سیلوی ذخیره آرد، الک، میکسر، میکروفیدر، سیستم انتقال مواد اولیه، دستگاههای پرس، پلی ماکتیک، سیستم های خشک کن، دستگاههای سردکن، سیلوی محصول، انبار محصول، بسته بندی می باشد. 

خط تولید ماکارانی فرمی جزء مورادی است که فقط در مرحله فرم دهی از قالب های متفاوتی استفاده می شود و بقیه مراحل تقریبا یکی می باشد. افراد سرمایه گذار برای راه اندازی این خط تولید و اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید ماکارانی میلیاردی می باشد چرا که لازم است  برای احداث کارخانه ماکارانی و خرید دستگاهها و تجهیزات سرمایه بالایی در اختیار باشد که دغدغه ای برای راه اندازی آن وجود نداشته باشد. 

اما این خط تولید که قبلا توسط افراد بسیار زیادی راه اندازی شده سبب شده تا شما اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بدانید رقیبان بسیار زیادی در این مسیر هستند. 

لذا پیشنهاد می شود از خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد آگاهی پیدا کنید و از نحوه کار هریک اطلاعاتی که در سایت سارگن قرار داده شده اطلاعاتی به دست آورید. 

این خطوط تولیدی پرسود بسیار کم رقیب و زود بازده هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر  و مشاوره های سودمند به سایت سارگن مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: